چرا شرکت های بزرگ خدمات پس از فروش از نرم افزار امگا برای سازمان خود استفاده می نمایند.
4 روشی که یک ERP به بهبود خدمات مشتری و عملیات تجاری کمک می کند
توسعه سيستم هاي توصيه گر هوشمند براي ارائه محصولات و خدمات شخصي سازي شده
استفاده از الگوریتمهای پردازش زبان طبیعی (NLP) در بهینه سازی استراتژی ها و مدل های کسب و کار در خدمات مشتریان
مفهوم Data -Driven OKR و استفاده از تکنیکهای علم داده در تعیین، مدیریت و تحلیل OKR
تحلیل مدیریت عملیات و بهینه سازی آن با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
اهمیت پیاده سازی نرم افزار یکپارچه سازمان
10 استراتژی برای جذب مشتریان
5 راه ساده برای بهبود بخشیدن به روند خدمات پس از فروش
تفکر چابک یا همان Agile چیست؟
4 روش ERP که می تواند به بخش فروش شما کمک کند
9 نکته خدمات پس از فروش برای راضی نگه داشتن مشتریان جدید
ویژگی های یک نرم افزار خوب خدمات پس از فروش و امورمشتریان
نرم افزار امگا یکی از کاملترین ، در دسترس ترین ، قابل اطمینان ترین و.. در حوزه ارتباط با مشتری ، خدمات پس از فروش ، بازرگانی، فروش و تولید می باشد، که به کاربران خود امکانات زیادی در سطح سازمان می دهد، و مدیران سازمان به راحتی به اطلاعات سازمان ، مشتریان و کارمندان خود دسترسی دارند.
پیاده سازی سیستم های ERP
همه ما به خوبی می دانیم که ERP مجموعه ای از ارزش ها را به مدیران شرکت ارائه می دهد، با این حال، در بخش جلویی زنجیره ارزش، بخش فروش در موقعیت منحصر به فردی برای بهره مندی از مزایای سیستم قرار دارد. این در درجه اول به دلیل موقعیت بخش به عنوان بیرونی ترین عنصر در فرآیند تراکنش است. هرچه بخش فروش در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، کل شرکت در طول زمان عملکرد بهتری را در قیمت پایین خواهد داشت.
مدیریت خدمات پس از فروش
فروش از یک مشتری جدید بخشی از افزایش درآمد است، اما این تمام ماجرا نیست. برای گسترش کسب و کار خود، باید مشتریان را به خریداران مکرر تبدیل کنید.
مدیریت ERP و CRM در سازمان ها
سیستمهای ERP به کسبوکارهای دارای دارایی خاص در صنایع مختلف، تولید و فناوری کمک میکنند، فرآیندهای خود را مدیریت میکنند و کارایی را بهبود میبخشند.
مقاله توسعه سیستم های توصیه گر هوشمند
در دنیای دیجیتال امروزی، تجربه کاربری شخصیسازی شده به یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت کسب وکارها تبدیل شده است. کاربران به دنبال خدمات و محصولات منحصر به فردی هستند که به نیازها و ترجیحات خاص آنها پاسخ دهد.
مقاله مدیریت کسب کار
در عصر دیجیتال، تحلیل داده ها به ویژه داده های متنی به عنوان یکی از مهم ترین منابع اطلاعاتی، نقش حیاتی در بهبود عملکرد و بهره وری کسب و کارها دارد.
مقاله تکنیک های علم داده
در دنیای کنونی تکنولوژی، داده ها به عنوان یکی از دارایی های ارزشمند تلقی میشوند که میتوانند به سازمان ها در تصمیم گیری هایشان کمک کنند. برای بهبود، توسعه، مدیریت سازمان ها، ابزارهای زیادی وجود دارد که با اتکا به داده های موجود در سازمان ها، می توانند تصمیم گیرندگان کلیدی را نسبت به وضعیت سازمان شان آگاه سازند و راه های رسیدن به اهداف کلان شان را تسهیل نمایند.
مقاله مدیریت کسب و کار
مدیریت عملیات به عنوان یکی از ارکان حیاتی هر سازمان، نقش اساسی در بهبود بهره وری، کیفیت و عملکرد کلی آن ایفا میکند.
پادکست اهمیت پیاده سازی نرم افزار یکپارچه سازمان و مدل کردن داده در شرایط B to B و B to C با حضور دکتر محسن مهدی نیا تحلیلگر و مشاور کسب کار و حمیدرضا صادقی بنیان گزار و مدیر عامل امگا پورتال
مدیریت خدمات پس از فروش و امور مشتریان
خدمات پس از فروش پشتیبانی ارائه شده, به مشتریان پس از خرید است. بیاموزید که چگونه این فعالیت های پس از فروش می توانند ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهند. #CRM , #aftersales
از این 5 راه ساده یاد بگیرید که چگونه پروسه خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشید.
قبل از اینکه چیزی به اسم نرم افزار یا کامپیوتر (به معنای امروزی) وجود داشته باشد شرکت ها و صنعت گرانی مانند فورد یا تویوتای ژاپن با چالش هایی در حوزه تولید محصولات مشتری پسند و با کیفیت مواجه بودند.
مدیریت فروش و بازاریابی فروش
چگونه یک استراتژی CRM ایجاد کنیم و چرا در سال 1404 به آن نیاز دارید؟
بیاموزید که چگونه استراتژی CRM فروش خود را با بهترین شیوه هایی که بیشترین استفاده را از نرم افزار فروش CRM خود می برد، ارتقا دهید. سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گامی عالی به سوی یک کسب و کار با مدیریت خوب است. اما یک CRM فقط به همان اندازه مفید است که شما می سازید. بدون یک استراتژی فروش عالی، حتی بهترین نرم افزار CRM نیز می تواند بسیار مفید باشد.
مدیریت ارتباط با مشتریان
ارزش طول عمر مشتری (CLV) چیست و چگونه آن را اندازهگیری کنیم؟
ارزش طول عمر مشتری (Customer Lifetime Value) یکی از مهمترین دادههای آماری برای پیگیری بخشی از برنامه تجربه مشتری است. CLV اندازهگیری میزان ارزش مشتری برای سازمان شما، نه فقط براساس خرید بلکه بر اساس روابط کلی است.
DevOps
تعریف دواپس (DevOps) چیست و چه کاربردهایی دارد؟
دواپس (DevOps) مبتنی بر فرهنگ همکاری و اعتماد است. این همکاری و اتحاد بین توسعه نرم افزار، تضمین کیفیت، امنیت و کنترل و عملیات است. نتیجه، انتقال سریع نرمافزار از توسعه به عملیات است. با این حال، اگر شرکای مورد اعتمادی که گفتیم به رویهها و فرایندهای رسمی و کند خود بخواهند پایبند باشند، حرکت نرم افزار دیگر روان و سریع نیست.
ITIL
ITIL چیست؟
چارچوب ITIL مجموعه ای از بهروشهای (Best Practice) مرتبط با مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است. مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به چرخه ای اطلاق میشود که از شناسایی نیاز مشتری آغاز شده و تا مرتفع ساختن آن نیاز در قالب ارائه خدمات فناوری اطلاعات ادامه دارد.
خدمات پس از فروش
اولین محصول را واحد فروش می فروشد و محصولات بعدی را خدمات پس از فروش
اهمیت خدمات پس از فروش و نکاتی برای پیادهسازی بهتر آن
اکثر مردم قرارهای خود را با جملاتی مانند در تماس باشیم، دوباره قرار بگذاریم یا هفته دیگر با من تماس بگیرید، تمام میکنند. یک فروشنده خوب هم باید از این روش استفاده کند. بازاریابان هیچوقت نباید فقط کالا و خدمات را بفروشند و برای خریدار آرزوی یک روز خوب را داشته باشند. چرا؟ به این دلیل که امروزه بهترین بازاریابان کسانی هستند که فقط نمیفروشند بلکه با مشتری ارتباط برقرار میکنند و سعی بر ساخت یک ارتباط پایدار و بلندمدت دارند.
خدمات به مشتری و حمایت از مشتریان: حرکت از خوب به عالی
خدمات به مشتری همانطور که از اسمش پیداست به معنای ارائه خدمات به مشتریان است. هر سازمانی با توجه به نوع محصول و خدماتی که ارائه میدهد و مهمتر از آن روش مدیریتی که اتخاذ میکند، تعریف متفاوتی از خدمات مشتریان دارد. پس برای ارائه خدمات باکیفیت ابتدا باید تعریفی از آن داشته باشیم.
خدمات پس از فروش چیست و چه نقشی در بهبود کار سازمانها دارد؟
خدمات پس از فروش (After-sales) طبق نظریه Brian Cohen عبارتست تعهدی که شرکت ها برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی برای یک دوره زمانی خاص از دید کسب و کار ارائه می کنند. این تعریف می تواند یک تعریف کاملی باشد. اما تعریف این خدمات از نظر آقای “نادر وهاب آقایی” عبارت است از «ابزار بازاریابی که برای وفادارسازی مشتریان خود با استفاده از شناخت و برآورده کردن نیازهای مشتریان می باشد.